2016. június 18., szombat

Goodbye Tampa!!! See you soon!

Sziasztok! :)

Elérkezett ez a nap is! Most újra itt vagyok a reptéren és várom a gépemet, hogy elinduljon haza Magyarországra! Furcsa érzések vannak bennem. Ezt a napot vártam amióta kijöttem!! Még csak nemrég érkeztek meg a Szüleim amit szintén nagyon vártam. Ez a 10 hónap elrepült felfoghatalanul gyorsan! Nagyon fog hiányozni Amerika!!!!! Nagyon-nagyon!!! Annyira nehéz most eljönni. Olyan ez mikor 10 hónapja otthonról eljöttem. Ott hagytam az otthonomat új élményekért. Ez a cserediák év teljen megváltoztatott engem és az életemet! :) Az egyik legjobb év volt az életemben! Amerika a második otthonommá vált!
Thank you America so much! It was my pleasure!!! Xoxo see you America soon!

Puszi :) 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése