2016. január 7., csütörtök

Január 7 :)

Sziasztok! :)

Nagyon gyorsan telik ez a hét most szerintem, holnap mát péntek yay! :)))) Lehet mondjuk csak azért mert rengeteg leckét kaptam a héten a vizsgák miatt. Majdnem minden tárgyból van egy összefoglaló anyagunk amikből kapjuk a feladatokat és a a pontosa adatokat, hogy miket kell a vizsgára megtanulni. Nem kevés anyag van feladni, 7 tantárgy féléve. Megpróbálok majd a lahető legjobban felkészülni a vizsgákra.
Egy kicsit pedig most egy másik témát hoznék fel. Mostmár ugye félidőnél járok a programban és hát nálám is eljött a honvágy. Érdekes mert karácsonykor valahogy nem jött nálam elő nem tudom miért de mielőtt kijöttem már akkor tudtam, hogy ez majd csak utána lesz. Új év utáni napokban viszont annyira előjött nálam ez a honvágy dolog mint még eddig itt nem. Valahogy akkor döbbentem rá, hogy már 5 hónapja nem voltam otthon. 5 hónpja nem láttam a Szüleimet, a Családomat és a Barátaimat akik már iszonyatosan hiányoznak nekem. Ami segített ebből kijönni az az volt amire szintén ekkor döbbentem rá, hogy már csak 5 hónapt leszek kint. Vagyis most kell kiélveznem, hogy itt lehetek. Szinte hihetelen, hogy már csak 5 hónap maradt a programból mert nekem még mindig olyan mintha csak tegnap érkeztem volna meg Tampába és tegnap lett volna az első napom a suliban is és közben pedig holnap lesz, hogy 150 napja itt vagyok. Úgymond megkezdödőtt mostmár egyfajta vissza számolás a programomban, eddig 10 hónap volt most meg már csak 5. Nagyon-nagyon gyorsan elrepült ez a félév!!! Ez az érzés, hogy már csak 5 hónap maradt elég furcsa. Egyrészt nagyon várom már, hogy újra lássak mindekit otthon de eközben pedig az itteni dolgokat is nagyon megszerettem ami szintén nagyon fog hiányozni. :)

Sok Puszi :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése