2016. március 29., kedd

Tuesday :)

Sziasztok! :)

Ahogy már tegnap is irtam ez egy nehéz hetem lesz a negyedév zárásom miatt. Az összes órán leginkább ismétlünk mert a héten még lesznek Test-ek. De viszonylag gyorsan eletelt a mai nap. Floridába mostmár újra itt a nyár! :) Reggelente annyira párás a levegő, hogy szinte alig lehet levegőt kapni. És sajnos a floridai időhöz a rengeteg vihar és eső is hozzá tartozik. Már 2 napja folyamatosan esik és a szokásos esti viharok is megérkeztek. Mikor megérkeztem akkor még nehéz volt ezt a klímát kezelnem de mostmár egész jól birom én is! :P Mostmár megszoktam azt is, hogy fahrenheit-ben számolnak. Könnyen áttudom számolni celsius-ba de a legtöbbször és is fahrenheit-ben számolok mostmár. :)

Sok Puszi :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése