2016. május 18., szerda

18-ik Szülinap! :)

Sziasztok! :)

Mikor haza értem ma a suliból akkor ahogyan szoktam felhívtam a Szüleimet és beszéltem velük. Mikor felvették a telefont nagy meglepetés várt mert kidíszítették a házat, utána pedig kinyitottam az ajándékokat! :) Aztán a beszélgetés közepén elkezdtek a kutyáink ugatni, mondtam is Anyáéknak, hogy ez csak a szokásos postás. Erre szólt a hugom, hogy menjek le. Lementem és egy órási virágcsokor fogadott egy szülinapi lufival. Nagyon meglepődtem, hogy ezt a Szüleim küldték nekem!!! :) Mikor letettük a telefont és éjfél lett otthon kaptam egy videót facebook-on. Mikor megnéztem nagyon meghatódtam, elmondhatatlanul jól esett látni a egész családomat és a barátokat!!! Köszönöm szépen mindenkinek, nagyon-nagyon jól esett!!! De annyira meglepődtem, hogy ez teljes titokban maradt és erről semmit sem tudtam!!!!! Ennél nagyonn meglepetést nem is kívánhat az ember a 18-ik szülinapján mint, hogy egy ilyen videót kapjon az egész családjától és barátoktól!!! KÖSZÖNÖM

Sok Puszi :)))))


2 megjegyzés: