2016. május 1., vasárnap

Anyák Napja :)

Sziasztok! :)

Ma van május első vasárnapja, vagyis Anyák Napja! :) Reggel mikor felkeltem akkor felhívtam a Szüleimet és felköszöntöttem Anykámat. :) A virágcsokrot amit adtam neki persze apukám segített, úgyhogy ismét sikerült a meglepim. Boldog Anyák Napját! :)
És itt a MÁJUS!!!!! El sem hiszem de tényleg, ez az utolsó teljes hónapom itt Amerikában!!!! Valahogy távolabbnak gondoltam ezt a pillanatotm mikor elkezdtem a programot sosem gondoltam volna, hogy ilyen hamar itt lesz ez az utolsó hónap! Napról-napra azt érzem, hogy nagyon hamar itt lesz a búcsúzkodás ideje ami kicsit elszomorít. Tényleg szerintem ez a program legnehezz pontja!
Mostmár tényleg mindent megismertem és úgy érzem, hogy mindjárt megyek haza mert itt a program vége. És már csak 18 napig vagyok gyerek, hiszen nemsokára itt a 18-ik szülinapom amit iszonyatosan várok már! :))))

Sok Puszi :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése