2016. április 16., szombat

#249 days

Sziasztok! :)

Ma az egyik barátomnál voltam déután. Filmet nézünk és pizza-tunk. :) Mikor haza jöttem akkor pedig a hugomnak is voltak itt barátai úgyhogy velük beszélgettem kicsit.
Holna lesz, hogy 250 napja kint vagyok Amerikában! Hihetelen, hogy márcsak kb. 50 nap maradt hátra a programból vagyis 8 hét van már csak a suli végéig. Furcsa, hogy már hetekben tudom számolni a kintlétemet. Egyre többször gondolok  arra, hogy milyen lesz majd újra otthon lenni. De eközben pedig ez egy szomorú érzés is mert nagyon megszerettem itt mindent! Mostmár, hogy 8 hónpja kint vagyok minden könnyedén megy otthonosan érzem magamat. Nagyon jó lesz újra otthon lenni de furcsa lesz madj magam mögött hagyni ezt a cserediák évet!!!!

Sok Puszi :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése