2016. április 18., hétfő

Busy Week :)

Sziasztok! :)

Ez egy elég zűrös hetem lesz. Csötörtökön lesz a töri évvégi vizsgám, a többi napom meg dogák a dogák hátán várnak rám. Furcsa mert vannak hetek amig nagyon lazák és aztán vannk hetek amig meg elég nehezek. Elkezdtem ma már egy másik vizsgámra is készülni ami a színjátszás. Vezetés órára jártam eddig ahol elmélet volt, de ebben az utolsó negyedévben már a gyakorlat jött volna ezért órát kellet váltanom. A sulim pedig sajnos nem engedi cserediákoknak a gyakorlati részt. Úgyhogy vissza tértem a színjátszáshoz amit nagyon szeretek továbbra is! :) A vizsga anyagomra egy sminket kell majd elkészítenem aminek nagyon örültem. Elöszőr egy lapom kell bemutatnom a sminket utána pedig el is kell készítenem. :)

Sok Puszi :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése