2016. április 1., péntek

April Fools' Day :)

Sziasztok! :)

Ma van április 1 vagyis Bolondog Napja-April Fools' Day. :) A mai napom volt az egyik legvicesebb napom itt Amerikában. Reggel a hugomnak adtam egy Oreot amibe fogkrémet raktam. Na de ezután pedig jöttek sorban a rám váró april fools' meglepetések. Mikor haza értem leraktam a táskámat a szobámba és elkezdtem zenét hallgtani. Aztán mikor később kijöttem a szobámból akkor tele volt ragasztószalaggal rakva szobám ajtaja. Ezután pedig a mosdóba mentem ahol a wc-re alufólia volt rakva ez elég vicces volt mondjuk. Ezután pedig egy takaróban "rabolt" el a hugom. :D Na de még mindig nincsen vége a napnak ám! Este felé kérdezte a hugom, hogy akarom-e hogy mutasson nekem egy trükköt én meg persze igent modtam. A trükk az volt, hogy mondta, hogy hajoljak a vizes üveg fölé és erre összenyomta az üveget és vizes lettem! :D Jól kitalálta őket mondjuk már több hónapja készült ezekre a kis meglepikre. Na de a fogadószüleimet is megleptük azért. Az összes wc pairt elraktuk és rakasztószalagot raktunk a helyükre. :D De csináltunk mogyoróvajból "kutyakakit" is amit több helyre is elrejtettünk! :) Aztán este mikor haza értünk az ifiről azért kaptunk ám visszavágót tőlük. Mikor kinyitottam a szobám ajtaját akkor egy csomó papír galacsin esett rám amit a fogadóapukám a szomám ajtaja fölé rakott egy dobozban, a hugom pedig tetötől-talpig raksztó szalaggal lett körül véve! Hát igen így telt a mai bolondok napja, nekem nagyon tetszett a legvicesebb itteni napom volt!!! :))))

Sok Puszi :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése