2016. április 14., csütörtök

Crazy foods in America :)

Sziasztok! :)

Ma egy kicist az itteni kajákról szeretnék mesélni mert vannak azért furcsaságok! :) Amit még minidg nem tudok megszokni az az, hogy a pizza-hoz nem eszenek ketchup-ot!!!! Ez annyira furcsaaaa!!! Aztán mikor valamilyen húsos-zsíros kaját eszünk és ahhoz esznek toast kenyeret amint mézes vajjal kennek meg. Anniyra nem illik nekem össze ez a nagyon édes dolog a szaftos kajákhoz. Na de persze a mogyoróvajat sem hagyom ki, a hugom egyik kedvence a mogyoróvajas-nutalla-s szendvics.
Karácsonykor mikor nézegettük a magyar szakácskönyvet amint még mikor érkeztem ajándékba hoztam nekik volt benne bejgli. És hát mutattam, hogy van a mákos és a diós. Mikor meglátták azt, hogy poppy seed vagyis mák elég furcsán néztek! :D Itt Amerikábna ugyan is a mák illegális, én meg itt nagyban meséltem, hogy nekem is egyik kedvencem. Mindig veszünk egy 3-at 4-et is belőle! Erre a hugom meg is kérdezte, hogy és én most komolyan ettem már mákot és hogy milyen viselkedést váltott ki belőlem! :D Aztán elmagyaráztam nekik, hogy nekünk rengeteg mákos ételünk van. :D Ez nagyon vicces volt. :)

Sok Puszi :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése