2016. február 19., péntek

1 day till Hawaii :)

Sziasztok! :)

Már nagyon izgatott vagyok a holnap miatt, ma délután is a böröndömbe kapoltam. :) Mikor ma mondtam a tanáraimnak, hogy nem leszek egy hétig nagyon kedvesek voltak és jó utat kívántak! :) De a kedvenc tanárom aki a természetismeretet tanítja mikor mondtam neki, hogy nem leszek jövőhéten megígértette velem, hogy semmit se tanuljak és semmilyen sulis dolgot ne vigyek csak érezzem nagyon jól magamat! :)))) Este pedig elmentem a hugommal vacsizni, hogy még együtt tudjunk egy kicsit lenni mielőtt elutazom! :) Hiába csak egy hétre megyek azért fog hiányozni a fogadócsaládom. Reggel jó korán kelek, 4:30-kor mert 5:30-kor indulunk a reptérre.
A következő blogot pedig már Honolulu-ból írom majd! :P

Sok Puszi és Aloha! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése