2016. február 5., péntek

Florida State Fair :)

Sziasztok! :)

Ma nem volt suli, mert Fair Day van! :P Délután el is mentünk a hugommal, a német barátnőmmel az ő fogadótesójával és a hugom egyik barátnőjével. Óriási volt a Fair, ez igazából egy ilyen kisebb vidámparknak felel meg rengeteg kajával. Kipróbáltma a corn-dog-ot, és ettem deep fried Oreot/Snickerst/Kit Kat-et! :D Az, hogy deep fried azt jelenti, hogy az adott ételt bevonják egy ilyen édes tésztával amit olajban sütnek ki és porcukrot raknak rá. Ez a tészta fánk tésztának felel meg. Minden nagyon fincsi volt, de annyi mindent kipróbáltunk, hogy most egy jó darabig nem nagyon szeretnék junk food/gyorskaját enni.
Este mikor vissza értünk akkor pedig indultam is tovább egy cserediákprogramra. A képviselőm szervezett egy ilyen tábortüzes mályvacukor-sütős bulit. :) Én még vittem muffin-okat is de így is rengeteg édesség volt. Beszélgettünk sokat és találkoztam Rékával, akivel együtt utaztam ki. Olyan jó volt már találkozni vele, de eleinte furcsa volt mind a kettőnknek, hogy akkor most magyarul tudunk beszélni. :D
Nagyon sürű napom volt, de megérte! :)

Sok Puszi :)







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése