2016. február 15., hétfő

Dentist! :)

Sziasztok! :)

Ma reggel nem a suliban, hanem a fogorvosnál kezdtem. Kiesett egy tömésem amit mihamarabb szerettem volna megcsináltatni. Jó koránra szólt az időpontom, 6:45-re. Furcsa mert otthon ilyen időpont szóba sem jöhetne. De még ezzel a nekem korai időponttal sem én voltam az első, előttem már ketten végeztek. :D Gyorsan megcsinálták a tömést, és nagyon aranyosak is voltak. Az egészség biztosításomat nem tudtam használni, de a fogorvos a fogadócsaládomat már régóta ismeri úgyhogy kaptam egy elég nagy kedvezményt! Az egész kezelés 230 dollárba került (röntgennel együtt) úgy, hogy 150 dollár engedményt kaptam. Kb. négyszeres ez az ár az otthonihoz képest. De én nagyon megvagyok elégedve az új tömésemmel. Gyorsak voltak és nagyon kedvesek! :)

Sok Puszi :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése