2016. február 22., hétfő

Surfing :)

Sziasztok! :) 

Reggel a Diamond Head-nél jártunk, a gyémánt hegyen. Elég hosszú volt az út de nagyon megérte mert a kilátás csodálatos volt. Délután pedig szörfoktatáson voltunk. Én már annyira vártam ezt a programot!!! Nagyon-nagykn élveztem az egészet és nem volt nehéz sem. Megmutattaák, hogy hogyan kell majd felállnj a deszkára és utána magunktól gyakoroltunk. Mielőtt a vízbe mentünk viasszal bekentük a deszkákat utána pedig be a vízbe. Még mindig sokat gyönyörködöm a vízben és azon , hogy mennyire tiszta! Mikor először próbáltam szörfözni akkor egyből sikerülzt is rá állnom aminek nagyon örültem! :) Aztán kérdezte az oktató, hogy én szörföztem-e már mert nagyon ügyes vagyok. Mondtam, hogy hördeszkázni szoktam úgyhogy így volt már egy kis gyakorlatom mert ténylge magyon hasonló a lét dolog. :) 
Este pedig egy ilyen Hawaii táncos vacsink volt. :P

Sok Puszi :) 










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése