2016. február 13., szombat

Chinese New Year Party+6 Months :)

Sziasztok! :)

Ma a német barátnőméknél voltam, mert meghívtak a Chinese New Year Party-ra (Kinai Újévi Buli). A barátnőmnek a fogadótesói kínaiak és ezért tartottuk ezt a kis bulit. :) Beszélgettünk meg játszottunk és persze kínai kaját ettünk! :P Este felé pedig még a medencében is fürödtek egypáran. Ajándékokat is kaptam, az egyik pédául a "yoyo" volt amit újévkor szoktak használni :) 
És tegnap volt 6 hónapja, hogy kint vagyok!!!! :) Hihetelen számomra, hogy már féléve nem voltam otthon! Gyorsan eltelt ez a félév. Már csak pár hónap maradt a programból hátra, mondhatni megkezdödőtt a vissza számolás. Emlékszem amikor még azt irogattam, hogy már csak 7/8 hónap és újra tali, most meg már csak 3 hónap van hárta (június nélkül). Az érzés mikor arra gondolok, hogy mennyi van még hátra a programból nagyon furcsa. Egyrészt iszonyatosan várom már, hogy újra otthon legyek és találkozzam a Szüleimmel/Családdal/Barátaimmal. De az itteni dolgaimat is nagyon megszerettem, a fogadócsaládomat/sulit/itteni barátokat. Érdekes dolog ezt így végig gondolni, de erről szól ez a cserediákprogram! :)

Sok Puszi :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése