2016. február 26., péntek

Beach Day :)

Sziasztok! :) 

Reggel snorkeling(bűvárkodni) voltunk. Korall-okat és kisebb halakat láttunk. És a kedvencemet is végre láthattam a humuhumunukunukuapua'a-t! :P Később pedig a Waikiki Aquarium-ban voltunk. Majd visszamentünk a partra napozni, mostmár jó kis szinünk lett. :) Este pedig bepakoltam a bőröndömbe. Vacsizni pedig a Hard-Rock Café-ba mentünk. :) Hawaii egy óriási élmény volt nekem, iszonytosan sajnálom, hogy holnap el kell jönnöm!!! Eddig nekem New York volt az a hely ahova mindenképp visszaszeretnék menni de mostmar Hawaii az! Hawaii gyönyörű és az egész hely csodálatos!!! :) 
Imádtam ezt a hetet, az eddigi kint töltőtt heteim legjobbja volt! Just hang loose! :))))

Mahalo Hawaii!

Aloha Hawaii~Love You Hawaii~Szeretlek Hawaii! :) 


Sok Puszi :) 











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése