2016. február 27., szombat

200 napja Amerikában! :)

Sziasztok! :)

Megérkeztem Tampa-ba. A reptéren Honoluluban még összetudtam futni a Vivel, de utána már hamar felszállat az én gépem is. Phoenix-ben szálltam át, az út nekem har eltelt mert végig aludtam. 6 órás volt az út. Tampa-ba sem kellet egyedül jönnöm mert egy német srác is itt lakik 45 percnyire tőlem. :)  Az utat végig beszéltük, úgyhogy itt is elment az idő. 4 órás volt ez az út. Mikor a reptérre értem akkor elköszöntem Jonathan-tól és felvett a fogadóapukám a hugommal. :) Bri már nagyon várt, később pedig kipakoltam a bőröndömből. Van egy kis jetlag-em, de majd megpróbálok holnap pihenni még. Nagyon de nagyon de nagyon nagyon jó volt Hawaii!!!
És ma van, hogy 200 napja kint vagyok. Hietelen már kevesebb mint a fele van hátra a programból. Gyorsan eltelt, 3 hónap és megyek Haza!!!! :)
Boldog Szülinapot kívánok Neked Zsuzsi! :)

Sok Puszi :)







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése