2015. augusztus 11., kedd

1 nap

Sziasztok! :)

Hát igen ez a nap is elérkezett, holnap indulok Amerikába. 1 nap, hihetetlen!!!! Annyira várom már a holnapot , hogy bárhogy is próbálnám nem tudnám leírni. Nagyon nagyon izgatott vagyok és már nagyon kíváncsi vagyok mindenre. Ma egész délután pakoltam, nem volt egyszerű hiszen mindent magammal szeretnék vinni. De azért sikerült bepakolni! :) 2 bőröndöt viszek végül, 1 nagyot amit feladok és egy kicsit amit pedig magammal viszek a gépre. Most este pedig körbe telefonáltam a Rokonságot, hogy elköszönjek tőlük. A búcsúzkodás nagyon nehezen ment mindenkitől, akárhogy is próbáltam tartani magam azért a végére kicsit elpityeregtem magamat. Sok képet is viszek magammal, hogy majd legyen mivel az új szobámat kidíszítenem és persze, hogy a jó emlékek jussnak eszembe.  Nagyon várom már a holnapot, de eközben pedig már most hiányzik nagyon mindenki. A következő bejegyzést pedig már New York-ból fogom írni nektek! :)

Sok puszit küldök mindenkinek! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése