2015. augusztus 19., szerda

Busch Gardens:)

Sziazstok! :)

Képzeljétek ma voltam egy óriási vidámparkban!!!! :) Hu nagyon-nagyon jó volt. Ez a hely elég közel is van hozzánk ugyhogy mondta a fogadó hugom, hogy vegyek bérletet mert sokat szoktak ide jönni. Ez a hely óriási és nem csak vidámpark hamen állatkert is. Legfőbbképpen afriaki állatok vannak itt. Nagyon szép az egész park. Az idő viszont hihetetlenül meleg volt. Én azt gondoltam mikor ide jöttem, hogy o semmi extra csak egy kicsit melegebb mint otthon, hát nem sokkal melegebb. Még hozzá kell szoknom mert még kicsit nehezen viselem ezt a meleget. Ahhoz már hozzászoktam, hogy minden este esik és van vihar de ezt még nehezen tűröm! :) Annyira sok hullámvasút van, hogy fel sem tudnám sorolni. Ma csak 2-öt próbáltunk ki de azok aztán nagyon jók voltak. Én eddig nem nem nagyon ültem fel olan dolgokra amik fejjel lefelé is mennek. Hát a mai volt az első alkalom mert annyira nagy volt a hullámvasút, hogy nem lehetett az egészet látni szval én  amennyit lattam belőle abban nem volt ilyen rész. Mikor felültünk és jöttek ezek a részek akkor is csak ugyanolyan volt a többi részen szval én nagyon élvztem. :) A másik amelyiket kipróbáltuk az meg nagyon gyors volt. Az is nagyon tetszett. :) Aztán még sétálgattunk kicsit megnéztük az állatokat és haza jöttünk.  A fogadó hugomnak átjött az egyik baraátnője ugyhogy medencéztünk kicsit ja és végre mostam amit már nagyon vártam! :D Holnap pedig megyek a sulimba és megkapom az órarendemet végre, már nagyon várom! :))))

Sok pusziii

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése