2015. augusztus 18., kedd

Sickles High :)

Sziazstok! :)

Ma elérkezett a várva várt nap benemtem a sulimba! :) Tudom furcsán hangzik, hogy a várva várt nap de én már nagyon vártam, hogy mikor nézhetem meg az új sulimat. Ma még nem kezdődött ela suli, de be keltt jönnöm beiratkozni. A sulit teljes egészében még nem láttam majd csak csütörtökön fogom. Csötörtökön lesz egy "orientation day" amikor mindeki megkapja az órarendjét és megkereshetjük a termeinket. Szekrényt is aznap fogok venni magamnak, hogy ne kelljen a cuccaimat/sport cuccokat cipelni. A sulim 25-én kezdődik majd. Az óráimat én raktam össze, 11-es leszek azaz junior (itt mindeki azrt mondja, hogy fresman/senior...). Vannak kötelező óráim: amerikai töri, matek (algebra 2), angol, biosz és a spanyol. Nagyon örülök a spanyolnak ezt már régóta ki szerettem volna próbálni. Egy nap 7 órámnak kell lennie szval még 2-öt választhattam. Én a vezetést és a hiradó szerkeztést válsztottam. A vezetést az csak 2-ik félévben tudom majd felvenni mert erre a félévre sajnos nincs már hely és a hirado szerkeztés is lehet tele van már de az még nem biztos. Azért választottam még órákat hogyha ezekre nem lenne már hely. A többi óra amit megjelöltem az a kreatív irás, újságírás és a színészet. Sportolni is nagyon szertnék majd, a pom-pom lánykodás és a kosarazást szeretném mindenképp kipróbálni. Ahhoz, hogy sportolhassak a suliban elkelett mennünk és csinaltattunk egy sportorvosi papírt. Gyorsan és könnyen ment szerencsére. Addig si itt egy kép a sulimról.

Pusziii



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése