2015. augusztus 20., csütörtök

Orientation day :)

Sziasztok! :)

Ma végre belülről is láttam a sulimat hiszen egy "orientation day" volt ma ami azt jelenti, hogy bemész a suliba és találkozhatsz a tanáraiddal illetve megkapod az órarendedet. :) Mindenkinek van egy homeroom-ja ahol megkapja az órarendjét. Én is bementem a termembe és elvettem az órarendemet. Az óráimat jól rakták össze nagyon. Van benne spanyol, hiradó szerkeztés és színészet. Nekem nagyon tetszik az órarendem. Az iskola óriási is hihetelenül meleg van a folyosókon mivel nyitottak. Eléggé meglepődtem de a folyosók végig nyitottak, de nagyon jól néz ki. :) Annyira nagy a suli, hogy van egy csomó szárny rész van benne összesen 9, szval hatamas!!!! Ugyhogy nagyon kell majd sietnem, hogy oda tudjak érni időben az óráimra mert 8 percesek a szünetek Mindeki vehet magának egy szekrényt amiben a dolgait tárolja, majd lehet én is viszek egyet, hogy ne kelljen cipelenem a cuccaimat egész nap csak azt amit kell. A legtöbb óra az emeleten van, de van egypar amire le kell majd mennem. Eddig 2 tanárnak mutatkoztam be mert akkora tömeg volt, hogy az összesre nem volt idő a többieknek meg majd az első nap! :) Már a sulifelé az autópályán akkora tömeg volt, hogy 15 percig csak várakoztunk. Az egyik tanár akinek bemutatkoztam ő a fizikai- természetismeret tantárgyat fogja nekem tanítani, nagyon kedves volt! :) A másik pedig a hiradó szerkeztés tanár volt ő is nagyon kedves volt és vicces. :) A matek tanárnak pedig csak beültem a tajákoztataójára de ő is kedves volt mondta, hogy lassan fogunk haladni és csak néha hasznaljuk majd a könyvet és ha az órán jól csináljuk a feladatokat akkor lecke sem lesz sok! :) Ugyhogy eddig mindeki kedves volt, az igazgatót is láttam ma mikor bemutatkozam a fizika tanárnak. :) Kedden pedig kezdődik is a suli és után pedig elmegyünk majd megvenni a dolgokat az óráimra. :)

Sok puszi mindekinek :)))))







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése