2015. augusztus 17., hétfő

Hello Tampa :)

Sziasztok! :)

Megérkeztem Tampa-ba!!! :) El sem hiszem még mindig, hogy már itt vagyok. Tegnap este 6/7 körül érkeztem meg, pontosan már nem emlékszem mert annyi mindent történt akkor. Tegnapi nap nagyon felgyorsult. Elég korán 4:30-kor keltem mert a busz ami vitt minket a reptérre 5:45-kor jött. Reggel már csak gyorsan felöltöztem, pizsi be a börőndbe és indulás. A reggelit is a buszon ettük, kaptunk ilyen kis "breakfast bag-et" amiben narancslé, muffin és egy banán volt. Mondjuk többet nem is birtam volna megenni mert nagyon izgatott voltam már. Mikor felszállt a gép New York-ból akkor még mindig nem fogtam fel, hogy mostmár tényleg megyek Tampa-ba. Chichago-ban viszont már eléggé izgatott lettem. Nagyon szerettem volna talakozni már a fogadó családommal. Tampa-ba mikor megérkeztünk 2 furcsa érzés kapott el. Az egyik az volt, hogy erre a pillanatra készülök már több mint 2 éve a másik pedig amit furcsa módon szintén "vártam" az a honvágy. A reptérre érve ez a két érzés kapott el. Nagyon furcsa volt nem tudom megfogalamazni. Az izgalom és az, hogy nem fogom kb. 10 hónapig látni a szüleimet ez abban a pillanatban esett le nekem. A család már ott várt rám csináltak nekem egy táblát, nagyon aranyosak voltak! :) Mindenkit megöleltem azután pedig bemutatkoztam a helyi képviselőmnek, Ő is nagyon kedves volt rögtön megölelet ő is! :) Aztán felvettük a csomagomat és elindultunk haza. A szobám nagyon szép,nagyon jól be van rendezve, még tuti leírom vagy 100-szor de tényleg  nagyon tetszik! :) Holnap reggel pedig bemegyek a sulimba és kiválazstom az óráimat. Nagyon várom már, kíváncsi vagyok milyen óráim lesznek! :)

Puszi mindenkinek :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése