2015. augusztus 21., péntek

Youth group :)

Sziasztok! :)

Mai napom nagyon gyosran eltelt. :) Reggel és délután is itthon voltam de egész gyosran elment a napom. Reggel beszéltem a szüleimmel jó volt, hogy ma kicsit hosszabban tudtunk beszélni! :) Délután pedig az unokatesóimmal beszéltem, én is még ráértem és ők is pont ráért ugyhogy Skype-oztunk kicsit! :) Este pedig elmentem egy "youth group"-ba ahova a fogadó hugom is jár, az egyházuk szervezi ezeket a programokat. Nagyon jól érezetem magamat, sokat játszottunk. Volt kick-ball game és röpi. A röpiben én voltam az egyik fő játékos amin nagyon meglepődtem mert itthon a tesi órákon nem a kedvenc játékom de ma este megszerettem! :) Mindeki ott mondta, hogy én milyen jól játszom meg ilyenek. :) Nagyon nagyon kedves volt mindeki bocsi, hogy ezt hosszan ecsetelem csak jól esett nagyon ez a kedves fogadtatás. Mindeki bemutatkozott és persze én is és egy másik cserediak is aki mellettunk lakik. Ami még meglepett az az volt mikor a másik játékot a kick-ball game-t játszottunk, hogy hát nem voltam, valami jó a játékban de bármi apró kis dolgot jól csináltam akkor ott ujjongtak meg pacsi meg minden meg Good Job VIII :) jól estet nagyon és baromi jófej volt mindeki. Már el is kezdtem a magyar oktatást kicsit mert kérték, hogy tanitsam őket ugyhogy ma a szia-val kezdtük. :) Mikor megérkezett a pizza akkor rögtön mondták, hogy szia pizza :)))) És hát a nevem is persze slang-esitve van, ott már csak VIII-nek hívnak! :) Aztán a játékok és a pizza után jött a beszélgetős rész. Érdekes témárol beszéltünk ma arról, hogy mik a jó dolgok amiket a szívedbe engedhetsz. Érdekes téma volt és az is ahogyan átdolgoztuk a témát, és örültem neki, hogy értetem a dolgokat miről beszéltek! :) Remélem legközelebb is megyunk a hugommal mert én nagyon élveztem és nagyon tetszett, hogy ennyire kedves volt mindeki! :) A mai naprol sajnos nincsen képem de az előző napokról van egypár ugyhogy most azokat fogom ide rakni. :)

Sok pusziii mindekinek :)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése