2015. augusztus 27., csütörtök

Day #3 :)

Sziasztok! :)

Mai nap már könnyebben ment mint az előző kettő, kezdek hozzászokni az új sulihoz. A korán kelés nem a kedvenecem de hát itt ez a rend ugyhogy kezdek hozzászokni. Reggel mikor felkelek akkor gyorsan elkészülök felkapoma a "lunch bag"-emet és elsétálunk az iskolabusz megállójába és várjuk a buszt. A buszt már messzről kiszurjuk mert kicsit hangos mert elég nagyok ezek a buszok, és persze világítanak is nagyon! :) Az órákon is már egyre jobban betudtam illeszkednei, ma már több diákkal is beszeéltem és jófejek voltak. :) Ja és ma megkaptam az első kis csokimat a természetismeret órán mert aktív voltam! :)))) Ez egy kis csoki volt, de nagyon örültem neki mert csak az szokott kapni aki aktívan részt vesz az órán. A többi óra is klassz volt. :)  Van már saját szekrényem is, ugyhogy mostmár kezdenek összeállni a dolgok. :) Holnap végre péntek ugyhogy jól fog esni egy kis pihi a hétvégén!!! :)

Sok puszi mindekinek :)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése