2015. augusztus 15., szombat

New York

Sziasztok! :) 

Megérkeztem New York-ba!!! ;) Most úgy összességében fogok beszámolni erről az 5 fantasztikus New York-i napról. Sajnos nem volt időm minden nap írni mivel annyi program volt, sőt 2-szer még éjszaka is volt program. 
Az első nap nagyon gyorsan elment, 14 körül érkeztem meg, de 3 órát keltt várni a vám ellenőrzésnél. Kicsit sok volt de hamar eltelt mivel 6-an voltunk magyarok. Aztán az ellenőrzés után megkerestük a bőröndöket és elindultunk a többi diákkal a szállásra. Jött értünk egy busz ami bevitt minket Manhattan-be. Mar a busz út alatt mikor meglattunk egy felhőkarcolót minenki sikítozott, hogy WOW! ;) Aztán kipakoltunk a szobákba és vacsiztunk. 
A második nap nagyon gyosran eltelt, nagyon sűrű volt a program. Először a Times Square-re mentünk, ami ott van azt latni kell, nekem ez volt ez egyik kedvenc programom! :) Aztán elmentünk a Rockefeller Center-hez. A kilátás eszméletesen jó volt! Elmentünk a 5th Avenu-ra kicsit nézelődni. Az Abercrombie és az Apple bolt volt nekem fontos, hogy bemenjek mert ezekre nagyon kíváncsi voltam. Annyira más itt minden! :) Később pedig ebédeltünk, hot-dog-ot ettünk amit a Plaza Hotel előtt fogyasztottunk el. Central Parkba is elmentünk este pedig elmentünk a Times Square-re megint, hogy este is lássuk és Starbuck-oztunk is! ;) 
Harmadik nap a Statue of Liberty volt az első program. Nagyon szép az egész sziget! :) Ez után a Broadway és a Wall Street volt a program. ;) Utána pedig a 911 emlék hely. Este pedig a Brookly Heights-hoz mentünk, egész New York-ot láttuk kivilágítva! ;) Gyönyörű!!! ;)))) 
A negydik nap pedig kimentünk a strandra. Huuuu a strand nagyon-nagyon jó volt. Először úsztam az óceánban és nagyon élveztem. Ami meglepett, hogy nagyon tiszta volt és meleg. Nagyon jó volt,a vidámbarkba is benéztünk és ettünk egy tök jó hamburgert. Nagyon jó volt. 
Ez az egész hét egy óriási élmény volt nekem, nagyon élveztem az egészet. Szuper 5 nap volt New York-ban! :) Sajnálom, hogy holnap mennünk kell mert nekem New York nagyon megtetszett, ide többször vissza kell még jönnöm! :) 
Holnap jó koran indulok a reptérre, nagyon izgatott vagyok már. Egy nap és találkozom a fogadó családommal!!! :)
Holnap pedig este 6 körül érkezem majd meg Tampa-ba ugyhogy holnap már Tampa-bol fogok írni nektek! :) 

Sok puszi addig is! :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése