2015. október 30., péntek

80 napja az USA-ban :)

Sziasztok! :)

Eltelt 80 nap! Nagyon furcsa, mert nekem nem is tűnik 80 napnak, soknak tűník nagyon de nagyon gyorsan eltelt. Nekem még mindig olyan mintha még csak 2 hét telt volna el és suliból és közben már túl vagyok az első negyedéven és a másodikból is már csak 8 hét van hátra. :)
A suli gyorsan eltelt, annyira hogy, ma már péntek van. :P
Holnap pedig Halloween lesz!!! Már nagyon izgatott vagyok majd megyünk mi is" trick or treating"-ezni. :) A jelmezemet pedig majd holnap megmutatom. Délelőtt pedig tököt fogunk a fogadó anyukámmal és a lány tesómmal faragni. :)))))) Ma este voltunk a youth group-ba, beszelgettünk és játszottunk kicsit. :) Kipróbáltam ma a KFC-ben egy ilyen cseresznyés slurpee-t (jégkását), nagyon édesvolt szinte alig lehetett meginni! :D

Sok pusziii :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése