2015. október 27., kedd

Tuesday :)

Sziasztok! :)

Ma volt az első nap a suliban ezen a héten azért jó, hogy holnap már szerda lesz! :P Most az összes jegyünk ugymond lenullázódott mivel egy új negyedévet kezdtünk el. Ma sajnos elég rossz idő volt, egésznap csak esett és nagyon párás volt a levegő. A természetismeretes órám pedig most egy új teremben van mert végre kapott termet a tanárunk. Eddig az összes óráját másik terembe kellett tartania és mindig tolnia kellett magával a kis kocsiját amin a cuccai voltak. Annyira örült neki a tanár, hogy mostmár van egy kis saját terme. :)
A múlthéten és ezen a héten pedig a sulit lehet támogatni úgy, hogy bizonyos Club-ok csokikat/sütiket/cukorkákat árulnak. Én is vettem már egypár dolgot, 1 dollárba kerül minden. :P

Sok puszi mindekinek :)

3 megjegyzés:

  1. Szia!:)Nagyon tetszik a blogod, izgalmas es tartalmas :) Foleg a kepek 😀 mindig is kivancsi voltam, hogy milyen lehet egy amerikai suliba:) lenne par kerdesem, ha nem zavarna:)hany eves vagy, es hanyadikos? Annyit hallottam mar arrol hogy ott mas osztalyba tesznek, ha cserediak vagy. Aztan meg tenyleg olyan mint a filmekben?😀 marmint vannak a meno pompomlanyok, a meno focista fiuk stb..?:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :) Köszönöm szépen! :) Örülök, hogy tetszik a blog. 17 éves vagyok és 11-es vagyok most itt kint. Otthon mégcsak 10-es lennék mivel nulladikos voltam. Igen a suli teljesen olyan mint a filmekben, a folyosók, a termek, tanárok/diákok minden. :)))) De ez nem csak a sulira igaz. :P Vannak pom-pom lányok és focista fiúk persze de annyira ők sem tűnnek ki a tömegből. Nincsen különbség a diákok között egyáltalán ami szerintem nagyon jó. Remélem tudtam válaszolni a kérdéseidre és köszi, hogy olvasod a blogot. :)

      Törlés
  2. Igen, mindent megtudtam, köszönöm szépen a válaszodat, és további sok sikert a bloggal!:)

    VálaszTörlés