2015. október 25., vasárnap

Movie Time :)

Sziasztok! :)

Gyorsan eltelt a mai nap. :) Reggel voltam templomban a fogadó anyukámmal aztán délután pedig elmentünk mozizni. :)))) A lány tesóm és a fogadó apukám ők egy másik templomba járnak, oda ahova ifire szoktam járni. Abban a temlomban ma egy ilyen kis főző verseny volt amin a lány tesóm is részt vett úgyhogy ők egész délután ott voltak. Ma mi is egy órával később értünk haza mert ma Water Baptising Day (vagyis keresztelés volt). Érdekes volt mert itt elsősorban nem a kisbabák hanem a felnőttek kerszetelkedtek. Az egész egy ilyen medencében volt, a pásztor bent volt a mednecében és úgy kerszetelte meg az embereket, hogy teljesen vizesek lettek. Érdekes volt, kb. 20 embert kerszteltek meg. Mikor haza értünk akkor pedig a fogadó anyukám kitalálta, hogy menjünk el moziba mi ketten. :) Nekem nagyon tetszett az ötlet, úgyhogy el is mentünk a moziba. A film amit megakrtunk nézni azt eltörölték úgyhogy egy másikat választottunk helyette de azokértb a jegyekért nem kellett fizetnunk mivel, hogy  a másik amit kinéztünk az elmaradt. :P De amíg am másik filmre vártunk addig elmentünk tököket venni. :)  Ez nem egy sima mozi volt hanem olyasmi mint otthon a VIP mozik. Kb 20 embernek volt hely a moziban, meg voltak ilyen óriási hátradönthető székek és rengeteg féle kaja. Én pizzat választottam, furi volt kicsit mert a moziban nem nagyon szoktak pizzat enni. :D A film is jó volt, 2 és fél órás volt. Holnap pedig nincs suli úgyhogy egésznap csak pihenni fogok! :)))))

Sok pusziii :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése