2015. október 23., péntek

Fridayyy :)

Sziasztok! :)

Végre péntek van és elkezdődött a hosszú hétvége! :)))) A suliban megírtam a 3 dogát és leckét sem kaptam a hétvégére! :P
Reggel pedig elköszöntem az egyik nagyon jó barátnőmtől mert elköltözik Chicago-ba úgyhogy ma volt az utolsó napja a suliban. Gondoltam meglepem egy kis ajándékkal úgyhogy adtam neki egy I love Budapest-es polot és egypár magyar csokit. Nagyon jóba lettem a Laura-val úgyhogy nagyon sajnálom, hogy elköltözik! :( Az ajándéknak nagyon örült teljesen meghatódott tőle! :))) Reggelente mindig sokat beszélgettünk legfőbbképpen arról, hogy mennyre nem szertünk korán kelni és, hogy mit reggeliztunk reggel. Hahha tudom ez így viccesen hangzik de reggel 7-kor csak ilyen "fontos" dolgokról lehet beszélgetni! :P

Sok pusziii :)))))




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése