2015. október 10., szombat

Homecoming! :)

Sziasztok! :)

Elérkezett a várva várt nap, a Homecoming Napja!!! :) Már péntek este kikészítettem a ruhámat, cipőt, táskát  meg mindent, hogy minden könnyedén menjen majd a mai napon. :) Délután megcsináltam a hajamat először utána pedig a sminkemet. Még jó, hogy időben elkeztem ezeket a dolgokat csinálni mert elég hosszúak voltak. :P Aztán mikor készen lettem ezekkel a dolgokkal akkor rólam és a fogadó hugomról csináltak a Szülők képeket. :) Mondták is mikor megláttak minket, hogy nagyon nagyon csinik vagyunk. :)))) Ezután pedig csináltuk a csoport képet a csajokkal a német barátnőméknél. .) Aztán elmentünk közösen a Steak 'n Shake-be kajálni, ez egy ilyen tipikus amerikai hely van hamburger, hot-dog, fish and chips és persze a shake-ek. :) Nagyon fincsik voltak a kaják én mini sajtburgereket ettem sültkrumplival és egy Oreo-s shake-kel. :) Aztán elindultunk a Homecomingra, a helyszín a Marshall Arena volt ami az UFS-en vagyis a ( University of South Florida/ Dél Florida Egyetemén volt).  Mellesleg óriási ez az egyetem. :) A bál nagyon jól fel volt díszítve, a DJ is jó volt. :) Volt egy kis szendvics meg süti és különböző ilyen puncs félék. :) Rengeteg ismerőssel is találkoztam úgyhogy én nagyon jól éreztem magamat! :)

Sok pusziii :)











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése