2015. október 22., csütörtök

Joeves :)

Sziasztok! :)

Ma volt egy spanyol dogám úgyhogy ezért lett a mai blognak spanyol címe. :) Matekból pedig kaptam ma egy csomó jegyet, dogákat meg órai munkákat. :P
Mikor haza értem a suliból akkor a fogadó anyukám mesélte, hogy volt ma bent a suliban és megkérdezte a guidance-emet (minden diáknak van egy guidance-e akik összerakja az óra rendet és az ügyeket intézi a diákoknak) hogy hogy állnaka  a jegyeim meg ilyesmik. Nagyon dícsértek azt mondta a fogadó anyukám, mert elég jók a jegyeim úgy, hogy még csak 2 hónap telt el. :)
A holnapi napom elég nehéz lesz, 3 dogát is írok. Matekból egy 9 hetes Test-et kell írnom. Töriből pedig most telt be a 150 lapos füzetem amiből szintén dolgozat lesz. A töri szerintem nekem a legnehezzebb tárgyam, annyira sok jegyzetet írunk. Hétvégén mehetek is új füzetet venni. :D Spanyol pedig a lecke végére értünk, úgyhogy abból is lesz egy Test. Huuh kemény nap lesz de legalább hosszúhétvégém lesz utána! :)))))
Most egy kicsit másik témát hoznék fel mert itt annyira másképp működik minden. A suliban azt kezdetem észre venni egyre többször, hogy sok diák gipsz-szel meg mankókkal "rohan" az órákra. Először csak néztem, hogy ez most komoly, és igen ez komoly. 2 nap a maximum amennyit itt egy diák hiányozhat, még ha el is van törve a lába akkor is. Furcsa nagyon, a hiányzást szigorúan veszik nagyon.

Sok puszi :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése