2015. október 31., szombat

Halloween :)

 Sziasztok! :) 

Elérkezett végre a Halloween napja! :)))) már nagyon izgatott voltam és kíváncsi, hogy milyen lesz ez a "Trick or Treating" dolog. :) 3 órán keresztül gyüjtöttük a csokikat és cukorkákat. Nagyon kedves volt mindenki és bőkezűen osztották a csokikat. :) Az egyik háznál annyira tetszett az anyukának jelmezem aki a csokit osztotta, hogy nekem háromszor annyi csokit adott mint a többieknek. :P Rengeteg csokit gyüjtöttem, elég nehéz volt a szatyrom a végére. Olyan volt az egész mint a filmekben. Az utcák tele gyerekekkel különböző jelmezekben. Voltak házak ahol a ház előtt kint ültek és úgy osztották a cukorkát, volt ahol csak kivolt egy tálba rakva a csoki és volt ahova bekellett csengetni a csokiért. Délelőtt pedig tököt faragtunk a fogadó szüleimmel, a kisebbikre a Hockey csaptunk jelét faragtuk mert ma este meccsük volt amire a szülők is mentek a nagyobbikra pedig egy koponyát faragtunk aminek a szemeit én faragtam ki. Nagyon tetszenek ezek a Halloween-i dolgok, főleg a csoki/cukorka gyűjtés! :) 

Sok puszi :) 















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése