2015. október 18., vasárnap

Magyar Fesztivál :)

Sziasztok! :)

Ma délután elmentünk a családdal egy Magyar fesztiválra. Ez a fesztivál Sarasota-ban volt, egy óra volt kb. az út. Mikor megérkeztünk akkor már elég sokan voltak. :) Annyira furcsa volt, hogy mikor így bementünk akkor magyarul köszöntek meg ilyenek, 2 hónapja nem hallottam egy magyar szót így szemelyésen senkitől. :P Voltak ilyen kis shop-ok ahol magyra dolgokat lehett venni, szalámik/csokik/paprikák/málna szörp/polok stb. Aztán volt egy nagy kaja sor ahol a paprikás csirkétől a lángosig minden volt!!! Nagyon meglepődtek  a szülők, hogy mennyi kaját raktak a tányérjükra de hat mondtam nekik, hogy a magyarok szeretnek nagyon enni erre mondták, hogy az amerikaiak is! :D Én Lángost ettem mert ez az egyik kedvenc kajám úgyhogy nagyon megörültem neki, hogy volt. De a másik nagy kedvencem a Kürtös Kalács és az is volt úgyhogy azt is kirpróbáltam. Minden finom volt de semminek nem volt olyan íze mint otthon, igazából teljesen más ízű volt minden. Volt dobos torta azt is kipróbáltuk, de annak aztán semmi köze nem volt a dobos tortához. :P  Jó volt így egy kis magyar kaját enni de azért otthon az igazi! :)

Sok pusziii mindekinek :)










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése