2015. november 19., csütörtök

100 Days :)

Szisztok! :)

Ma van 100 napja, hogy itt vagyok Amerikában!  :) Ezt még igazából én sem fogtam fel mert tényleg nagyon gyorsan eltelt. Sok 100 nap de nem tűnt ennyinek. Már csak a duplája van hátra. :P
A suliban ma 2 dogát is írtam, este pedig készülődtem mer szombaton elutazunk Washington D. C.-be. A fogadószüleim megszeretnék mutatani nekem a Fővárost és meglátogatjuk a fogadó anyukám anyukáját is. 3 napot Washingtonban leszünk és akkor várost nézünk utána pedig átmegyünk a nagymamához, hogy megünnepeljük a Hálaadást a családdal. :) Már anniyra izgatott vagyok,alig várom Washingtont és a Hálaadást is!!! :) Annyira örülök, hogy ennyi helyre elvisz a fogadócsaládom! :) Kocsival fogunk menni ami kb. 14 óra lesz de így 3 másik államon fogunk kesreztül menni, így még többet fogok tudni nézelődni és más államokba is menni. :))))

Sok puszi :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése