2015. november 28., szombat

Xmas is coming :)

Sziasztok! :)

Mindjárt itt a Karácsony!!! Hihetelen, annyira gyorsan telik az idő! :) Már mindenki teljesen karácsonyi lázban ég, ma mi is kidiszítettük a házat. Raktunk ki flamingókat mikulás sapiban és a pálmafákat is kidíszítettük. Érdekes a karácsonyt most ilyen szemszögből látni. :P Este pedig karácsonyi ajikat csomagoltam, mivel minél hamarabb szeretném a csomagot haza küldeni! :)))) Ma szerencsére sokáig, fél 1-ig tudtam aludni úgyhogy sikerült kipihennem ezt a hosszú hetet.
Még annyit a múzeumokkal kapcsolatban szerettem volan mesélni, hogy az egyik egy ilyen történelmi volt ahol a Függetlenségi Nyilatkozatot lehetett megnézni. Nagyon klassz volt ezt látni, mert azért ezt nem mindennap láthatja az ember. A nyilatkozatot csak bizonyos távolságból és rengeteg biztonsági őr mellett lehete csak megnézni. A másik pedig egy ilyen természettudományi volt ahol dínók meg ilyesmik voltak, itt pedig az Éjszaka A Múzemumban 2-öt forgatták. :D Jó volt, hogy mostmár ezt is láttam mert mikor New York-ban voltam akkor pedig az első rész helyszínét láttam. :P

Sok puszi :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése