2015. november 29., vasárnap

Christmas Time :)

Sziasztok! :)

Reggel templomba mentem a fogadó anyukámmal, utána pedig vásárolni mentünk. Az üzletekben már karaácsonyi őrület van, mindehol karácsonyi díszek és minden ami csak a karácsonnyal kapcsolatos. :P Mostmár én is teljesen karácsonyi lázba jöttem, annyira várom már ezt a karácsonyt. Kívácsi vagyok, hogy hogyan is zajlik egy igazi amerikai karácsony. Persze azért nagyon fog hiányozni a megszokott otthoni hangulat, a mézeskalács sütés stb. de majd jövőre mindent bepótolok! Most az itteni dolgokra próbálok koncentrálni és kiélvezni mindent! :) Ma vettem mézeskalácsos Oreo-t és karácsonyi műzlit is, annyira jó, hogy minden tényleg karácsonyos már! :D Vacsira ma paparikás csirke lesz, örülök neki nagyon, hogy enniyre ízlik nekik ez a magyar étel. :)
Holnap suli, de már csak 3 hét és újra itt a szünet! :)

 Sok pusziii mindenkinek :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése