2015. november 15., vasárnap

S'more :)

Sziasztok! :) 

Nagyon jól sikerült a mai nap is! :) Reggel sokáig aludtunk a hugommal mert elfáradtunk nagyon szombaton. Mostmár 2 Parkban is voltam a 4-ből! :P
Délután átjöttek a fogadó apukám bátyjáék és az idősebb fagadó nővéremék. Rengeteg kaját főztünk mint mindig. :) Itt a camping-ben pedig van egy medence/játszótér ezért elmentünkp ezekre a helyekre mivel voltak kisgyerekek velünk, sokat játszottunk velük nagyon cukik voltak. :) Este pedig elmentünk a Chip and Dale Movie and Campfire Show-ra. A két mókussal lehetett képeket csinálni/táncolni. :)))) Aztán pedig country számokat énekeltünk és májvacukrot sütöttünk. De nem csak simán a megsütött májvacukrot ettük hanem van ennél egy sokkal jóbb módszer! A megsült májvacukrot két keksz és csoki közé tesszük és akkor egy annyira de annyira finom ízt kapunk! Én nem hittem volna, hogy ez ennyire finom de mostmár alig várom, hogy  legközelebb is csináljünk S'more-t! :) S'more-nak hívják ezt a kreációt! Annyira finom de tényleg bocsi, hogy már kb. 5-re írom le de nekem nagyon ízlett! :P Miközben a májvacukrot sütöttük és énekeltünk akkor elkezdtem én is kicsit úgymond "Amerikainak" érezni magamat, így 3 hónap után egyre több dologban változtam szerintem mivel kezdem átvenni az ő életstílusokat. :) De amit már biztosan átvettem tőlük az a pozitív gondolkodás/lazaság vagyis, hogy nem kell túl parázni a dolgokat és a nyitottság! :)
tábortűz és az éneklés után pedig filmevetítés volt. A Cinderella vagyis a Hamupipőkét adták ma le. :) Klasszul sikerült a mai nap is! :) 
Holnap hétfő de már csak ez a hét van és itt a Hálaadás és az egyhetes szünet is! :))))

Sok pusziii mindekinek :) 







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése