2015. november 9., hétfő

Hétfő :)

Sziasztok! :)

Hétfőnként rövidített nap van nálunk a suliban de ma még Homeroom schedule is volt. A Homeroom és a Homeroom Teacher olyasmi mint nálunk otthon az osztályfőnök és az osztályterem. A 9-esek ma választották ki a jövőévi órarendjüket úgyhogy ezért telt el a mai nap még gyorsabban. :) Holnap pedig Club Day lesz nekem, szerdán pedig nincsen suli!!! :D Veteren's Day lesz.
Ma egy kicsit az itteni ételekről szereték nektek mesélni. Szerintem elég sokan azt hiszik, hogy itt Amerikában csak junk food vagyis gyors/egészségtelen kaják vannak. Igen ebben van igazság, hogy sokszor esznek gyors kaját és ahogy már én is sokszór leírtam, hogy minden nagyon édes de mindezekre tudok hozni ellenpéldákat is. A fogadó családom minden nap főz, nagyon változatosan csinálják és a fogadó anyukám arra mindig odafigyel, hogy legyen saláta vagy valamilyen formában gyömölcs a vacsorához aminek én iszonyatosan örülök! :) Tényleg nagyon jó, hogy ők ennyire egészségesen főznek. Mielőtt kijöttem volna azért kicsit tartottam tőle, hogy mindennap majd gyorskaját fogok enni de szerencsére ez nem így lett. Nem azt mondom, hogy mi sosem megyünk el a Meki-be vagy nem csinálunk hot-dog/hamburgert-t de oda figyelunk ezekre a dolgokra. Mostanában én is elég sokat szoktam a suliban enni hetente 3/4-szer is és a kedvencem a wrap ami szintén az egészségesebb kajákhoz tartozik. A másik dolog pedig a Mexicó-i kaják. Én annyira megszerettem őket, nagyon finomak és nagyon jók az ízek. :) Itt Tampa-ban különesen jók ezek a kaják mivel nagyon közel is van Mexicó és sok Latin ember is lakik itt. :)
Remélem, hogy tetszett ez a kis kajás beszámoló, a kép amit mára válsztottam azt a hétvégén csináltam mikor vásárolni voltunk kipróbáltam egy mexicó-i gyorséttermet amit Taco-Bell-nek hívnak és Quesadilla-t ettem. :)

Sok puszi :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése