2015. november 4., szerda

Wednesday :)

Sziasztok! :)

Gyorsan eltelet a mai nap a suliban. A természtismeretes dogámra 100%-ot kaptam. :) Furi de itt szeretem a kémiát sosem gondoltam, hogy ezt egyszer majd fogom mondani. :P A színházas órán pedig most "Script Writing" (forgatókönyv/szöveg írás) a feladat. Igázól nem is olyan könnyű dolog ez, 3-as csoportokban kell dolgoznunk. Az elején mindenki azt hitte, hogy ooo ez milyen könnyű csak szöveget kell írni de szinpadi utasításokat is kell adnunk. Minden csoport majd elő fog adni egy görög színház stílusban egy darabot amihet majd maszkokat is fogunk csinálni. :)))) A matek könyvemet pedig gondoltam megmutatom mostmár, hogy hogy is néz ki egy ilyen lapkitéphetős könyv. ;) 
Egy kis érdekesség még a sulival kapcsolatban az az, hogy az órákon szabad enni. Az elején azt hittem, hogy csak inni szabad mert ez itt Floridában elengedhetetlen a nagyon meleg idő miatt! De mostmár nekem is teljesen megszokottá vált, hogy a tanárok és a diákok esznek az órákon. Az alap a tanároknál, hogy a Starbucks-os kávé a kezükben van egész órán de sokszor a kis reggeli szendvicsüket is teljesn nyugodtan eszik meg az óra közben. Diákoknál ugyanez, ha megéheznek akkor elkezdenek enni. Nagyon érdekes ez nekem mert otthon még ahhoz is engedélyt kell kérni a tanároktól, hogy egy kortyot is ihassunk nem hogy megreggelizzunk. :D 

Sok pusziii mindenkinek :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése