2015. november 25., szerda

Williamsburg :)

Sziasztok! :) 

Tegnap este elég későnk érkeztünk meg a Nagymamához és elég fáradtak is voltunk. Mikor beléptem a házba akkor azt vettem észre, hogy a karácsonyfa már fel van állítva. Ennek nagyon megörültem mivel én karácsonyfa díszeket hoztam ajándékba. :) Nagyon tetszett a nagymamának rögtönk fel is rakta őket a fára és mutatta, hogy felrakott egy magyar zászlót is a fára. Nagyon jól estett. Reggel sokáig aludtunk utána pedig tv-tünk és pihiztünk. És karácsonyi ajándékokat is bontottunk ma. Én is kaptam ajándékot a nagymamától, annyira aranyos, hogy gondolt rám is. Délután pedig elmentünk falatmászni, nagyon jó volt mondjuk fárasztó is volt de nekem nagyon tetszett. Most másztam elöszőr falat! :P Este pedig a fogadó anyukám tesójának a lányát néztük meg. Egy úgynevezett March-ot adtak elő, ez egy ilyen 1700-as évekbeli utca volt berendezve ahol egy mini felvonulást tartottak. :) Utána pedig vacsizni mentünk. Holnap pedig reggel mozizni fogunk menni mert most jött ki a legújabb Hungergame és a hugommal nagyon megakarjuk nézni. ;) Este pedig Hálaadás vacsi lesz! :) Mikor haza értünk a vacsiból akkor pedig a Szüleim felköszöntöttek mert holnap lesz a névnapom. Ők voltak a legelső köszöntőim mint mindig, nem tudom szavakba önteni, hogy mennyire jól esett amit írtak nekem! Még most is, hogy ennyire távol vagyok tőlük mindet megtesznek, hogy a legjobb névnapom legyen itt is Amerikában! Köszönöm mégegyszer köszöntést és alig várom, hogy megérkezzen a csomagom! :) 

Sok pusziii :)))))







4 megjegyzés: