2015. november 12., csütörtök

3 hónapja Tampa-ban :)

Sziasztok! :)
 Gyorsan eltelt a mai nap, ma is Club Day szerinti csengetés volt a suliban. Holnap pedig megkapjuk az első bizinket az elsőnegyedévről. :) A Tv-s órán mindeki kapott egy mini laptopot amin videó szerkeztést kezdünk el csinálni. A természetismeres órán pedig egy kémiai képletes játékot játszottunk :P A ma estém nagyon gyorsan eltelt mert egyrészt tanulnom kellett 2 dogára is: töri és spanyolra másrész pedig pakoltam mert holnap megyünk Orlandóba!!! Anniyra izgatott vagyok már! :)))) De amit a legeslegjobban várok az a Disney World mert oda megyünk szombaton! Amerikában ez a legnagyobb Disney Park. Van egy Disney Resort Californiában de az kisebb mint az Orlandói. Tényleg nagyon izgatott vagyok mert utoljára 7-8 éve voltam a Disney Land-ben Párizsban és már akkor beleszerettem ebbe az egész Disney Park-os dologba.(Sőt még a mai napig imádom a Disney filmeket!) :) És még mindig van valami a mai napra, ma vagyok itt Amerikában 3 hónapja! Hihetetlen, már eltelt 3 hónap és mindjárt itt a Hálaadás/Karácsony/ÚJ Év... Nagyon gyorsan telik az idő! :)

 Sok pusziii :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése