2015. november 14., szombat

Walt Disney World :)

Sziasztok! :) 

A mai nap ez eddig kint töltött napjaim egyik legjobbja volt! :) Annyira jól éreztem magamat és nagyon nagyon nagyon nagyon szuper volt minden!!! :)))) Nagyon örülök neki, hogy elhoztak ide a fogadó szüleim és, hogy mindig a kedvemben járnak és segítenek nekem! :) Náluk jobb fogadó családot nem is kívánhattam volna! Nekem a Disney World az egyik nagy vágyam volt az itt töltött 10 hónapom alatt. Ma ez Epcot Park-ba mentünk el. Szerintem ez az egyik legérdekesebb Park az összes közül mert ebben úgy minden megtalálható. :) Volt pl. ilyen Culture rész ahol rengeteg országból voltak ételek. Képet is csináltam Mickey és Minnie Mouse-al. ;) Este pedig átmentünk egy másik Parkba a Magic Kingdom-ba. Itt található a Disney Palota. Megnéztünk a felvonulást és a tüzijátékot is. :) Rakok ki egypár képet de majd még holnap is folytatom! :) 

Pusziiii :) 






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése