2015. december 23., szerda

1 nap és itt a Karácsony! :)

Sziasztok! :)

Holnap itt a Karácsony! :) Igaz mi itt kint majd csak 25-én fogjuk megünnepelni, de nekem azárt a Karácsony az holnap lesz. Furcsa mert eddig nem nagyon éreztem, hogy itt lenne a karácsony. De ma valahogy elkapott az a jó kis karácsonyi érzés, kicsit megkésve ugyan de azért mostmár én is karácsonyi hangulatba kerültem. :P Elgondolgodtam ma azért többször azon, hogy otthon vajon mi is történik most és, hogy hogy fog majd a karácsony zajlani. Nekem a karácsony az egyik kedvenc ünnepem és imádok fát diszíteni/mézeskalácsot sütni stb...szóval azért kicsit hiányoznak ezek a dolgok most otthonról.
Délután ma a német barátnőméknél tartottunk egy kis karácsonyi bulit és oda adtuk az ajikat egymásnak. :) Rengeteg féle sütit is csináltunk amiket pik-pak meg is ettünk. :D

Sok pusziii mindenkinek :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése