2015. december 24., csütörtök

Karácsony! :)

Sziasztok! :)

Itt a Karácsony!!! :) Már tenap este azért én is izgatott voltam, hogy majd, hogy is fog a mai nap zajlani. Reggel mikor felkeltem akkor felhívtam a Szüleimet és velük együtt kinyitottam az ajándékaimat. :) Már nagyon vártam ezt a pillanatot mert hiába nem vagyok otthon azért mi még is úgy karácsonyoztunk mint ahogyan szoktunk! :) Szerencsére a csomagat amit én küldtem karácsonyra az is megérkezett, úgyhogy nagyon örültem neki. Később pedig tudtam a Nagyszüleimmel és az Unokatesóimmal is beszélni a karácsonyi vacsi után. Jó volt már nagyon látni őket! :) A fogadócsaládommal pedig majd holnap reggel fogunk karácsonyozni, azt is nagyon várom már.

Sok Pusziii és Boldog Karácsonyt Mindenkinek! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése