2015. december 25., péntek

American Christmas :)

Sziasztok! :)

Ma ünnepeltük meg a Karácsonyt a fogadócsaládommal. :) Reggel mikor már mindenki felébredt akkor pizsiben lementünk és kinyitottuk az ajándékokat. Minden úgy zajlott mint a filmekben, annyira jó volt! :))) Náluk van egy ilyen szokás, hogy minden évben mindig másvalaki a "Santa"(Télapó). A Santa feladata az ajándékok kiosztása, most a fogadóhugom volt. :) Aztán szépen kiosztogatta az ajikat, de úgy csináltuk, hogy mikor valaki ajit bont akkor más nem nyit ajándékot hanem izgatottam várjuk az éppen nyitófélben lévőt. :P Én is rengeteg ajándékot kaptam, de szó szerint rengeteget! Még a fogadószüleim szüleiktől is kaptam! Nagyon jól esett, hogy ennyire odafigyeltek és gondoltak rám. Az ajándékok is mind olyan dolgok amiket szeretek, úgyhogy nekem ennél jobb amerikai karácsonyom nem is lehett volna! :)
De még mielőtt megkeztük az ajándék bontást megreggeiztünk, csináltak a szülők cinnamon rolls-t (fahéjas tekercs), nagyon fincsi volt. :) Tőlem a szülők egy-egy bögrét kaptak amin rajta volt a nevük és a kedvenc hockey csapatuk ja és a bögre szinváltós is mert mikor meleg italt öntenek bele akkor kifehéredik, a tesóim pedig egy-egy parfümöt kaptak. Mindenki nagyon örült az ajándékoknak. :) Este pedig volt a nagy karácsonyi vacsi, rengeteg étel volt. Ez is teljesen úgy nézett ki és olyan hangulatú volt mint ahogy a filmekben szoktuk látni. Nagyon örülök neki, hogy részese lehettem egy ilyen igazi amerikai karácsonynak! :)

De még mindig nincs vége a mesélni valóimnak, mert ma a Szüleim a Bariéknál (keresztszüleimnél) karácsonyoztak. :) Tudtam is kicsit beszélni mindekivel, olyan jó volt látni őket! :) Az unokaöcsimnek pedig küldtem egy Mickey egeret ami karácsonyi jelmezben van és rajta van, hogy "Baby's First Christmas". Szerencsére kaptam videót róla mikor megkapja az ajit és ahogy láttam tetszik is neki. :)

Sok Puszi és Boldog Karácsonyt! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése