2015. december 27., vasárnap

Christmas Meals :)

Sziasztok! :)

Ma egy pihins nap volt szerencsére. Délután leszedtük a karácsonyi díszeket és a karácsonyfákat. Furcsa de ők már ilyen hamar leszokták szedni a díszeket. Nekem ez kicsit érdekes volt mivel mi otthon csak szilveszter után szoktuk leszedni a karácsonyfát, de mondjuk itt már kb. Hálaadás óta kint voltak a díszek.
Gondoltam ma egy kicsit az itteni karácsonyi kajákról számolok be nektek. :) 24-én este vagy ezt hívják Christmas Eve-nek magyar vacsi volt. Csináltunk töltött káposztát és lángost. Nekem nagyon jól esett, hogy csináltak egy kis magyar kaját karácsonyra, ami mellesleg izlett is nekik! :P 25-én vagyis karácsonykor pedig steak volt különböző zöldségekkel és pirított krumplival. 26-án pedig pulyka volt ahogy már tegnap is írtam. Sok-sok édesség is volt köztük az elmaradhatatlan chocolate chip-el (amit én csináltam)! :)))) De voltak piték is, a hugom csinált almás-karamellás pitét és volt még egy fagyis pite is. De voltak még olyanok is amik félig fehér/tejcsokiba mártott kekszek amig mogyoróvajjal voltak megtöltve. Volt még karamellás-popcorn is és karácsony reggel a cinnamon rolls. :) Mivel közeledik a hugom szülinapja ezért tegnap kapott egy nagyon kosarat ami tele van gyümölcsökkel amik félig csokiba vannak mártva, az is nagyon fincsi. Remélem tetszett ez a kis kajás beszámoló. :)))

Sok puszi mindenkinek :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése