2015. december 3., csütörtök

Xmas Stocking :)

Sziasztok! :)

Ma a Tv-s órán én voltam az egyik bemondó, a többi órán pedig haladtunk tovább az anyagban. :) Mikor haza értem a suliból és kinyitottam az ajtót akkor azt vettem észre, hogy ki van rakva az össze karácsonyi dísz és persze az egyik karácsonyfa is. :))) Kicsit furcsa még nekem, hogy enniyre korán díszitenek, de hát itt ez szokás. :P 3 karácsonyfánk van, és ebből a fehér színűt már ki is raktuk. Pár napja pedig a fogadóanyukám mutatta, hogy csináltattak nekem is egy xmas stocking-ot amin a nevem is rajta van (vagyis egy karácsinyi zoknit). Anniyra aranyosak, hogy csináltatak egyet nekem is, mert mindekinek van sajátja és gondolták, hogy nekem is legyen egy. :))) Annyira izgott vagyok már, márcsak 21 nap is itt a Karácsony!!! :)

Sok pusziii :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése