2015. december 5., szombat

Best Saturday :)

Sziasztok! :)

Csomagot kaptam ma otthonról!!! :)))) Anniyra de annyira örültem sőt még most is fel vagyok teljesen dobva tőle. :) A csomagban rengeteg ajéndék volt amiket a névnapomra kaptam! Nagyon örültem mindegyiknek, jól esett, hogy otthonról kaptam ajándékokat! Mikor így otthonról kapok csomagot és azt nyithatom ki akkor nekem ez mindig egy olyan dolog mintha a karacsonyi ajándékomat nyitnám ki. Tudom ez most kicsit furán hangik, de mikor már lassan 4 hónapja nem találkoztál a családoddal és bármilyen formában kapsz tőlük valamit vagy beszelsz velük vagy bármilyen formában kapcsolatba kerülsz velük akkor az egy nagyon-nagyon jó dolog! :) Persze itt kint is egy nagyon szerető fogadócsaládot kaptam, de hát azért nagyon hiányzik mindeki már otthonról!
Este pedig sütit sütöttünk. 2 félét csináltunk, az egyik a Candy Cane a másik pedig a Penaut Butter Blossom volt. Nagyon fincsi lett mind a kettő, csak mikor készen lettek akkor elég óriásiak lettek. :P 

Sok puszi :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése