2015. december 26., szombat

It's still Xmas in America! :)

Sziasztok! :)

Még mindig tart nálunk a Karácsony! :) Ma az legidősebb fogadótesómék is átjöttek. A legidősebb fogadónővérem Oralndóban lakik a barátjával, de ma elhozták a barátja kislányát is akivel sokat játszottam. :) Tölük is nagyon jó ajikat kaptam, 2 parfümöt és két Eos ajakbalzsamot. :) Anniyra aranoyosak ők is, hogy ennyi klassz ajándékot kaptam tőlük! :) Aztán megtartottuk a vacsit is ami, Hálaadásos menü volt. Hálaadáskor nem voltak velünk a fogadónővéremék de most ezt is bepotóltuk, úgyhogy mondhatjuk, hogy 2 Hálaadásom is volt Amerikában. :P Délután pedig kicsit amerikai fociztunk. :) Megtanított a hugom dobni, úgyhogy én is nagyon élveztem az egészet és egypár szabályt is átvettünk. :) Annyira meleg volt, hogy shortban voltunk végig de nem is birtuk sokáig csak egy-két óráig mert nagyon meleg volt. :D Furcsa ilyenkor bele gondolni, hogy otthon mennyire hideg van, szinte már elsem tudom képzelni. :)

Sok pusziii :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése