2015. december 4., péntek

Cinematic Friday :)

Sziasztok! :)

Végre péntek van! :))) Már nagyon vártam a hétvégét mert ez egy elég hosszú és fárasztó hét volt. A suliban dogákra készültünk mert elég sok lesz a jövőhéten, még a féléves vizsga előtt az összes tanár akar egy Test-et iratni. Péntek esténként pedig álltalában a youth group-ba szoktunk menni a hugommal, de ma elmaradt úgyhogy kitalátuk, hogy mozizzunk egyet. A mozi és a pláza nagyon közel van hosszánk szerencsére, max. 5 perc. :P A mozi előtt pedig még kicsit vásároltunk, mert hiányzott még egy-két karácsonyi ajándék. :) A film amit megnéztunk az a Love the Coopers, ami egy karácsonyi film volt. Nagyon tetszett mindkettőnknek. :)  A suliban pedig most van egy úgynevezett, Candy Gram dolog.  Ez azt jelenti, hogy veszünk egy csokit/cukorkát és egy kis üzenetet írunk rá és elküldhetjük bárkinek a suliban. Én kettő cukorkát vettem amit a hugomnak és a német barátnőmnek küldtem el. Majd az utolsó héten a szünet előtt fogják őket kézbesíteni, remélem örülni fognak majd neki. És mivel részt vettem ezen a programom ezért kaptam egy mini cukorkát én is. :P  Ez olyasmi mint mikor otthon suliban a "Télapó"-val lehet csokit küldeni. :) Holnap pedig hétvége lesz szerencsére, úgyhogy tudok egy kicsit pihizni majd! :)

Sok pusziii :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése