2015. december 19., szombat

Jingle Ball Concert :)

Sziasztok! :)

Annyira jó, hogy már szünet van!!! :) Reggel miután felébredtem felszólt a fogadó anyukám, hogy menjünk le a hugommal. Miközben mentünk le a lépcsőn azt beszeéltük, hogy vajon mit csináltunk amiért most egy kis elbeszélgetés lesz. :D Aztán lementünk, leültünk és akkor a egy csomagot adtak a hugomnak, hogy nyissak ki mert a szülinapi ajándéka van benne és nekem is adtak egy borítékot, hogy nekem pedig a karácsonyi ajim van benne és nyissuk ki. Jegyet kaptam tőlük a Jingle Ball Conceret ami ma este volt itt Tampa-ban! Én annyira örültem ennek az ajándéknak, mert ráadásul jobbnál jobb előadókat hivtak meg! :))) Írom is, hogy kik voltak: 5 Seconds of Summer, Demi Lovato, Nick Jonas, Zedd, Shawn Mendes, Tove Lo, Charlie Puth, R. City, Hailee Steinfeld, Conrad Sewell, Alessia Cara, DNCE. Iszonyatosan jól éreztük magunkat!!! :) Én Zedd-nek örültem a legjobban, nyáron is nagyon imádtam a Soundon. De az összes előadó nagyon tetszett, tök jó volt, hogy ennyi féle fellépőt hívtak meg. Ez egy nagyon szuper ajéndék volt a fogadószüleimtől. :)

Sok pusziii :)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése